آبپاش پلاستیکی آمبو موجب مرگ زنی در مالزی شد

برای آبیاری چمن، باغ یا مثلاً باغ سبزی خود، نصب سیستم آبپاش پلاستیکی آمبو سطحی ایده آل است و ساده ترین است. هنوز انتخاب تجهیزات مناسب برای داشتن یک سیستم موثر ضروری است.

در این مقاله تمام آنچه را که باید در مورد مواد و نحوه انتخاب مناسب آن با توجه به باغ خود و استفاده ای که می خواهید از آن داشته باشید، کشف کنید.

همچنین مقاله ما در مورد آبیاری مدفون و همچنین مقاله ما در مورد آبیاری موضعی را کشف کنید. همچنین مقاله ما در مورد پمپ های سطحی را بیابید.

در مورد قطر، ابتدا لوله های 12.5 میلی متری را در اختیار دارید: در صورت فشار زیاد، در خروجی شیر استفاده می شود.

همچنین شیلنگ هایی با قطر 15 میلی متر وجود دارد که برای فشارهای معمولی مناسب هستند و برای آبیاری باغ یا مثلاً برای شستن وسیله نقلیه شما مناسب هستند.

لوله های با قطر 19 میلی متر برای فشار کمتر ساخته شده اند. در نهایت، لوله هایی با قطر حتی بیشتر مانند 25 یا 30 میلی متر نیز پیدا خواهید کرد که برای مثال برای استفاده با پمپ آب یا پمپ زیرزمینی کاملا مناسب هستند.

کیفیت لوله بر اساس تعداد لایه ها درجه بندی می شود. از 3 تا 5 لایه متغیر است و هر چه تعداد لایه ها بیشتر باشد، شلنگ باغچه بهتر است، انعطاف پذیری و مقاومت بیشتری دارد.

این یک معیار نسبتاً مهم است زیرا شلنگ باغ اغلب در همه جهات مورد سوء استفاده قرار می گیرد، پیچ خورده و خم می شود. لوله های 3 لایه به عنوان پایین ترین انتها در نظر گرفته می شوند.

4 لایه مدل های میانی و 5 لایه مقاوم ترین، کارآمدترین و انعطاف پذیرترین هستند. فرض کنید هر لایه اضافی عملکرد شلنگ، مقاومت در برابر آب و هوا، مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش و مقاومت در برابر پیچ خوردگی را افزایش می دهد.

شیلنگ های باغبانی بافتنی نیز وجود دارد: این فناوری است که از پیچ خوردن جلوگیری می کند و پیچاندن شلنگ را آسان تر می کند.