از پارچه مبلی نخی می توان در سرما آتش درست کرد

مبل پارچه‌ای طرح‌دار یا پارچه مبلی نخی بخش مهمی از فضای داخلی ما است، چه از روی هوس انتخاب کرده باشیم و چه ساعت‌ها برای جست‌وجو زمان صرف کرده‌ایم، برای یافتن آن چیزی که مناسب‌تر است مقایسه کنیم.

و البته، ما می خواهیم آن را در زمان خود نگه داریم، به زیبایی روز اول! اما نگهداری از مبلمانی که زمان زیادی را در آن صرف می‌کنید و به راحتی در معرض سایش یا خطر لکه قرار می‌گیرد، همیشه آسان نیست!

بنابراین در این مقاله نکات مختلفی را برای نگهداری و تمیز کردن مبل پارچه ای به شما پیشنهاد می کنم. برای مبل های چرمی، شما را به کشف این مقاله اختصاصی دعوت می کنم.

اگر مبل با روکش قابل جابجایی مانند SOVHA دارید، خود را خوش شانس بدانید. در واقع، اینها ساده ترین مدل ها برای نگهداری هستند! زیپ را باز می کنیم، به سمت دستگاه می رویم، وویلا، مبل شما تازه است.

اما اگر همه مبل ها روکش قابل جابجایی داشته باشند، این مقاله بسیار کوتاه خواهد بود! اگر چندان خوش شانس نباشید، کار (و کار) کمی پیچیده تر خواهد بود، اما غیرممکن نیست!

اول از همه، برای نگهداری معمول مبل طراح شما، به فکر پاک کردن مرتب مبل با جاروبرقی همزمان با تمیز کردن بقیه اتاق نشیمنتان هستیم.

ما یک نوک نرم را ترجیح می دهیم، با یک برس کوچک که بیش از حد به پارچه حمله نمی کند. برای اینکه مطمئن شوید به چیزی آسیب نرسانید، یک آزمایش کوچک روی یک ناحیه نامشخص انجام دهید.

با استفاده از فوم های مخصوص این کار، یا با استفاده از یک پارچه خیلی کمی مرطوب به خوبی ساییده شده، می خواهید سطح مبل را تمیز کنید و آن را خیس نکنید! و شامپو نساجی. هر روشی که انتخاب می کنید، قانون طلایی است.

با انجام یک آزمایش روی یک قسمت نامشخص شروع کنید تا ببینید آیا این فناوری هیچ ردی از خود باقی نمی گذارد یا خیر.

در صورت ایجاد لکه، از مالش خودداری کنید تا خطر گسترش آن را تهدید نکنید. قبل از تمیز کردن و پاک کردن لکه، آن را با یک حوله کاغذی یا پارچه بکشید تا قسمت عمده آن از بین برود.

ما در تماس با نکات مادربزرگ دریغ نمی کنیم. نکات بسته به نوع لکه، آنها اغلب بسیار مؤثر هستند!

همچنین توجه داشته باشید که تمیز کردن تنها یک ناحیه بدون ایجاد هاله و تفاوت رنگ دشوار است. بنابراین اگر می‌خواهید بر لکه‌ای غلبه کنید، برای اینکه یک روکش یکنواخت داشته باشید، برای تمیز کردن کل قسمت مبل آماده شوید.