از کارتریج جوهرافشان 564 برای تعمیر توربین سد استفاده کردند

با این حال، صرفه جویی تنها مؤلفه ای نیست که تعادل را به سمت کارتریج جوهرافشان 564 های بازیافتی و قابل استفاده مجدد تبدیل کرده است. دلیل اساسی دیگر ترویج مراقبت از محیط زیست است که این نوع تمرین را ایجاد می کند.

زیرا ما در مورد توانایی استفاده مجدد از اجزای زیست تخریب پذیر هر یک از این کارتریج ها صحبت می کنیم. امکانی که برای کاربران بسیار ارزشمند است و از محیطی که در آن زندگی می کنند آگاهند.

کارتریج های جوهر، مواد مصرفی هستند که برای نمایش و ذخیره جوهر چاپگر استفاده می شوند. عملکرد کارتریج های جوهر به این صورت است.

یک سری هد روی یک مکانیسم مکانیکی وجود دارد که بر اساس دستوراتی که از رایانه به آن داده می شود، روی کاغذ حرکت می کند، از یک طرف به چاپ دیگر.

این نام از این واقعیت ناشی می شود که مربوط به یک ظرف سخت است که در داخل دستگاه قرار می گیرد و حاوی جوهر یا بر اساس آب یا یک حلال خاص است.

جوهر کارتریج های جوهر از طریق دو مکانیسم مویینگی و فشار به کاغذ می چسبد. مویینگی کارتریج های جوهر شامل جذب جوهر توسط کاغذ است.

کیفیت کاغذ یک عامل اساسی است در پرینترهای لیزری کیفیت کاغذ به اندازه پرینترهایی که از کارتریج جوهر استفاده می کنند مهم نیست. فشار کارتریج های جوهر بستگی به سرعت عملکرد مکانیزم کارتریج های جوهر دارد که سرها را حفظ می کند.

میزان جوهری که هر یک از آنها در کاغذ تزریق می کنند. فشار مستقیماً به سازنده چاپگر و کارتریج جوهر بستگی دارد. اگر چاپگر مکانیزم سریع‌تری داشته باشد، کیفیت چاپ کارتریج‌های جوهر بالاتر خواهد بود.

سر کارتریج های جوهر رنگی، نازل ها را به سه گروه دسته بندی می کنند تا جوهر را خارج کنند. در چاپ رنگی از کارتریج‌های جوهر سه رنگ اصلی استفاده می‌شود.