استفاده از میگو در انواع غذاها

آمریکایی ها بیشتر از همیشه میگو خشک شور می خورند. اما ابری بر بسیاری از صنایع جهانی که آن را تولید می‌کنند، با سؤالاتی در مورد شیوه‌های کار و پایداری آویزان است.

میگوهای پوست کنده و بسیار تند و آشفته در کره لیموی ذوب شده و آبگوشت میگو با چاشنی چیلی غوطه ور می شوند.
میگوهای پوست کنده و بسیار تند و آشفته در کره لیموی ذوب شده و آبگوشت میگو با چاشنی چیلی غوطه ور می شوند.

جشن آشپزی با دستور العمل ها، نوشتن غذا و الهام از آشپزی از Sam Sifton و NYT Cooking. آن را به صندوق ورودی خود ارسال کنید.
ما آمریکایی‌ها ممکن است از ماهی تن خود لذت ببریم و ماهی قزل آلا خود را مزه کنیم، اما هیچ چیز مانند یک بوفه پر از میگو پفکی خانگی که همه چیز را می‌خورید، ما را در زانو ضعیف نمی‌کند.

میگو چه کوبیده و سرخ شده، بخارپز و سس کوکتل یا آب پز شده در آب نمک تند، یک وسواس ملی است.

مصرف میگو سنگی ما افزایش یافته است، تا حدود 4.4 پوند برای هر نفر در سال، افزایش قابل توجهی از 4 پوند برای هر نفر فقط پنج سال پیش. به نظر می رسد تا جایی که بتوانیم میگو خواهیم خورد – بیش از 1.5 میلیارد پوند در سال.

قیمت های پایین تر و افزایش عرضه اشتهای ما را تحریک کرده است. به گفته جان ساکتون، بنیانگذار نشریه صنعتی آنلاین Seafood News، 49 درصد از خانواده‌های آمریکایی در سال 2018 میگو را در سبد خرید خود قرار می‌دهند که رکورد بالایی است.

آقای ساکتون گفت: «از آنجایی که قیمت میگو ببری بوشهر به طور مداوم پایین و ثابت بوده است، به سوپرمارکت‌ها و رستوران‌ها اجازه داده می‌شود تبلیغاتی انجام دهند، که باعث افزایش مصرف می‌شود».

  • منابع:
    1. What Are We Supposed to Think About Shrimp?
  • تبلیغات: 
    1. درمان بی عوارض و بی خطر با آلوئه ورا
    2. دستورالعمل های نگهداری فرش و موکت
    3. قتل خواهر توسط برادرش برای ارثیه پدری
    4. معرفی چند ایده خلاقانه برای تبلیغات!