استفاده از چمن مصنوعی دست دوم شیراز در عمارات برای همیشه ممنوع شد

اکثر کرم ها و حشرات خاکی که در زیر چمن واقعی رشد می کنند، زیر چمن مصنوعی دست دوم شیراز زنده نمی مانند. این بدان معنی است که علف های تقلبی برای پرندگان سیاه و سایر پرندگان جذاب نخواهد بود.

همچنین دی اکسید کربن را جذب نمی کند یا در تابستان اثر خنک کنندگی دارد. در برخی موارد، اگر هوا بسیار گرم شود، یک چمن مصنوعی ممکن است آنقدر گرم شود که راه رفتن روی آن ناراحت کننده باشد.

از آنجایی که بیشتر از پلاستیک ساخته شده است، بازیافت آن نیز می تواند بسیار مشکل باشد. برخی مکان‌ها هستند که آن را می‌پذیرند، اما همیشه به خوبی تبلیغ نمی‌شوند.

و اغلب چمن‌های مصنوعی قدیمی به محل دفن زباله ختم می‌شوند. چمن مصنوعی نیز به اندازه یک چمن واقعی دوام نمی آورد، علیرغم اینکه برخی از تولیدکنندگان ادعا می کنند محصولاتشان 10 تا 20 سال عمر می کند.

اگر چمن مصنوعی دارید و به دنبال خلاص شدن از شر آن هستید، اولین نقطه تماس شما باید تماس با سازنده باشد.

بسیاری از آنها طرح هایی را اجرا می کنند که در آن می آیند و چمن قدیمی شما را به صورت رایگان جمع آوری می کنند و با خیال راحت از بین می برند. آن را مستقیم در سطل زباله نیندازید یا آن را به نوک آن نبرید زیرا چندین دهه طول می کشد تا خراب شود.

بسیاری از تولید کنندگان پیشنهاد می کنند که چمن را برای شما مناسب کنند و قیمت ها بسته به پیچیدگی باغ شما متفاوت است. قیمت های ذکر شده برای نصب یک منطقه 50 متر مربعی از 1000 پوند تا 2700 پوند متغیر بود.

دو برابر قیمت چمن مصنوعی به تنهایی.می‌توانید خودتان آن را بچینید، اما اگر می‌خواهید یک چمن کاملاً صاف و یک پوشش با کیفیت خوب داشته باشید، احتمالاً بهتر است از یک منظره‌ساز محلی یا یک متخصص چمن مصنوعی استفاده کنید تا آن را برای شما مناسب کند.