با دست خالی میلیاردر شوید

 

خیلی از افراد میلیاردر از اول چیزی نداشتند و با تلاش و زحمت به چیزی رسیدند. امروز می خواهیم راجه یه با دست خالی چطور می توانید به پول کلان برسید.

النگو نقره

جالب است بدانید یکی از دلایلی که باعث می شود النگو نقره سفید زیبا به نظر برسد ترکیب شدن آن با نیکل است که منجر به بوجود آمدن این رنگ درخشان می باشد که افراد به این موضوع بسیار توجه می کنند تا بتوانند بهترین نوع آن را تهیه و مورد استفاده قرار دهند. بسیاری از صنعتهای جواهر سازی توانسته اند با به کار گیری نقره اصل بهترین النگوها را به تولید و ساخت برسانند. امروزه به دلیل این که قیمت طلا به صورت نجومی بالا رفته است افراد می توانند از فلز با ارزش دیگری همچون نقره استفاده داشته باشند که علاوه بر با ارزش بودن دارای هزینه کمتری نسبت به طلا می باشد.

فرش دستبافت

پارامترهای زیادی در تعیین قیمت فرش دستباف در بازارهای جهانی تاثیرگذار هستند، مواردی مثل ظرافت کار، قدمت فرش، مواد اولیه ای که در تولید آن به کار می رود و طرح و نقشه فرش روی قیمت‌ گذاری آن محصول تاثیر دارند و می توانند نوسانات آن را از چند هزار دلار و حتی تا چند ده میلیون دلار تغییر دهند، این اعداد و ارقام و آمار تراکنش ها هر کسی را می تواند وسوسه کند که وارد تجارت فرش دستباف شود.

قیمت کفش اسپرت

اگر شما جز آن دسته از افراد هستید که کیفیت مواد بکار رفته کفش اسپرت راحت برایتان اهمیت دارد قطعا گزینه اول برای خرید کفش اسپرت خارجی می باشد زیرا متریال درجه یک در کفی کفش باعث سبکی و انعطاف آن و در قسمت رویه و ظاهر آن باعث زیبایی و دوام آن در برابر سرما و گرما میشود و استفاده طولانی مدت بخاطر ویژگی نانو پای شما بود نخواهد گرفت. برخی از مدل های برند که در سطح جهان بفروش میرسد دارای سریال تولید و برخی دیگر دارای گام شمار هستند. قیمت کفش اسپرت به جنس کفش بستگی دارد.

فروش حصیر سنتی

حصیرها معمولا از نی ساخته می شوند البته در طریقه ساخت گاها بر حسب موقعیت جغرافیایی مواد اولیه به کار رفته در این محصول متغیر می باشد اما در خصوص نی باید عنوان کرد که این محصول از گیاهی به دست می آید که معمولا در مناطق مرطوب یا مردابها رشد می کنند که از ساقه این گیلاهان برای تهیه حصیرهای سنتی استفاده می مکنند. لازم به توضیح است که چیدن و تهیه مواد اولیه برای فروش حصیر سنتی  نیز نیازمند مهارتهای به خصوص خود است زیرا باید به صو.رت دقیق و متناسب چیده شده و برش بخورد همچنین مدت زمان گذشته از عمر گیاه نیز از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد.