با مصرف کردن ظروف مسی قلم کاری عمر نوح داشته باشید

یک مهندس که در تلاش برای حفظ آرامش است، با مهربانی مجموعه‌ای از مزایا و معایب فلزات اولیه ظروف آشپزی را جمع‌آوری می‌کند و مفاهیم اساسی مانند هدایت حرارتی، ظرفیت گرمایی، گرمای ویژه و انتشار حرارتی را به زبان ساده توضیح می‌دهد.

در این فرآیند، او یک مورد بسیار خوبی چون ظروف مسی قلم کاری خواهد ساخت که مس چیزهای زیادی برای آن دارد.

اما زمانی که قابلمه‌ها و تابه‌های خاصی زیر سوال می‌روند، از هم می‌پاشد، و در نهایت همه شروع به ترول کردن دیگران می‌کنند و ما به جایی نمی‌رسیم.

و این واقعاً چالش است: ارزیابی عملکرد نسبی یک تابه هر ماهیتابه با توجه به تغییرات جرم، ضخامت، شکل، اندازه و مواد از یک طرح به طرح دیگر، می‌تواند بسیار دشوار باشد.

ناگفته نماند که اثربخشی هر ماهیتابه به آنچه در آن پخته می شود و تجربه دست ها در استفاده از ابزار مورد نظر بستگی دارد.

من از هر کسی که آماده است دعوت می کنم که سعی کند به فیزیک پیشرفته تر وارد شود تا ببیند آیا نمی تواند به پاسخ قطعی تر از آنچه قبلاً وجود دارد بیابد، اما اینجا جایی است که من به آن رسیده ام: مس یک فلز منحصر به فرد است.

خواص منحصر به فردی که باعث می شود برخی از ماهرانه ترین و کارآمدترین ظروف در آشپزخانه باشند. گزینه‌های دیگر، از جمله آلومینیوم ساده و فولاد ضد زنگ با هسته آلومینیومی ضخیم، می‌توانند از بسیاری جهات، اما شاید نه در همه موارد، با مس رقابت کنند (یا به آن نزدیک شوند).

مس مطمئناً در قیمت تمام شده ضرر می کند، اما اگر ظاهر برای شما مهم باشد، با ظاهر بسیار عالی برنده می شود.

بنابراین، آیا به ظروف مسی نیاز دارید؟ نه، فقط شخصی که رانندگی می کند به یک ماشین اسپرت (یا هر ماشین بسیار گران قیمت دیگری) نیاز ندارد.

من 15 سال است که به عنوان آشپز حرفه ای در رستوران ها و رسانه های غذایی کار می کنم و به ندرت از مس استفاده کرده ام.

اکثر آشپزهای حرفه ای به ندرت از مس استفاده می کنند، و شما می توانید بدون اینکه آن را بردارید، چیزهای عالی بپزید.