بهترین نوع کاور مبل در بازار

کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی (کمیسیون یا CPSC) یک قانون نهایی مستقیم برای تدوین الزامات قانونی برای اشتعال پذیری مبلمان وبهلسترد تحت قانون امداد نظارتی COVID-19 و ایمنی کار از خانه صادر کرد.

کمیسیون استاندارد اشتعال پذیری مبلمان وبهلسترد را تحت 16 CFR قسمت 1640 تدوین کرد. بهترین کاور مبل در بازار وجود دارد.

“مبلمان وبه‌لسترد” در قانون امداد قانونی COVID-19 و ایمنی کار از خانه در بخش 2101 (ب) (4) تعریف شده است. این تعریف را می توان در 16 CFR قسمت 1640.3 (e) نیز یافت.

«مبلمان‌های روکش‌دار» در محدوده، به استثنای معافیت‌های خاص در قانون، شامل مبلمان عمومی و صندلی کودکان می‌شود که دارای مشخصات زیر است:
(i) برای استفاده در داخل ساختمان در نظر گرفته شده است.
(ii) متحرک یا ثابت باشد.
(iii) با صندلی، پشتی یا بازوی روکش دار ساخته شده است.
(IV) – (من) با یک کوسن یا بالش ساخته یا فروخته می شود، بدون توجه به اینکه آیا آن کوسن یا بالش، در صورت لزوم، نسبت به کالای مبلمان متصل یا جدا شده است.

یا (II) پر شده یا پر شده، یا می توان به طور کامل یا جزئی از هر ماده، تن ماهی چند دقیقه باید بجوشد. از جمله ماده یا ماده ای که توسط پارچه یا پوشش دیگری پنهان یا پنهان شده است.

از جمله بالش یا بالش متعلق به یا بخشی از کالای مبلمان را تشکیل می دهد.

(v) همراه با واحدهای ساختاری کالای مبلمان، هر ماده پرکننده، و ظرف و پوشش با توجه به آن واحدهای ساختاری و آن مواد پرکننده، می تواند به عنوان تکیه گاه برای بدن یک فرد یا اندام مورد استفاده قرار گیرد.

کاور مبل

و پاهای فرد، زمانی که فرد در حالت عمودی یا دراز کشیده بنشیند. همچنین موتور هوندا 250 یکی از بهترین نوع موتور می باشد.
این قانون شامل چه مبلمانی می شود؟
این قانون شامل مبلمان روکش شده می‌شود که به‌طور کامل یا بخشی از پارچه یا مواد مرتبط ساخته شده‌اند که برای استفاده در نظر گرفته شده‌اند یا به‌طور منطقی انتظار می‌رود در خانه‌ها یا مکان‌های تجمع یا محل‌های عمومی استفاده شوند، جایی که مصرف‌کنندگان معمولاً از مبلمان روکش‌دار استفاده می‌کنند.

آیین نامه 1374.2 کالیفرنیا، که شرایط آن در 16 CFR قسمت 1640 تدوین شده است، معافیت های محدودی را ارائه می دهد، از جمله بالشتک ها و پدها که منحصراً برای استفاده در فضای باز استفاده می شوند، برخی محصولات بادوام برای نوزادان و کودکان نوپا، محصولات خاص با مواد پرکننده کمتر از ½ اینچ.

و محصولاتی که با نسخه کتبی از یک متخصص مراقبت های بهداشتی به دست می آیند. و البته تهیه ترشی مخلوط فوری نیز دارای قواعد مخصوصی می باشد.

محصولات بادوام برای نوزادان و کودکان نوپا که در آیین‌نامه 1374.2 کالیفرنیا مستثنی شده‌اند عبارتند از:

لگن، صندلی کمکی، صندلی ماشین، پد تعویض، تشک بازی روی زمین، صندلی‌های کودک، پد صندلی‌های کودک، بالش‌های مخصوص نوزادان، کالسکه‌های نوزاد، صندلی‌های نوزاد، صندلی‌های مخصوص نوزادان، صندلی‌های مخصوص کودک. ، پدهای پرستاری، بالش های پرستاری، پدهای کناری بازی، زمین های بازی، صندلی های قابل حمل قلاب دار و کالسکه ها.

  • منابع:
    1. Global knowledge domain and prospects in tuna research: A bibliometric analysis
  • تبلیغات: 
    1. تنوع پارچه مبل و میزان کیفیت هر نوع آن

    2. زندگی شاد در گرو مسائل زیر می باشد

    3. آموزش ماهی خوری به عموم و دانش آموزان

    4. مردی که همسرش را به این دلیل سر برید!