بهترین کفش از نظر دانشگاه سیدنی برای کودکان

این کفش‌ها ممکن است مقاوم‌ترین کفش مجلسی دخترانه هولوگرامی نباشند، اما طبق تحقیقات جدید دانشگاه سیدنی، کفش‌های مدرسه‌ای کودکان که حرکت طبیعی‌تری را امکان‌پذیر می‌کنند، بهترین انتخاب هستند، که تأثیر مثبتی بر قدرت، ساختار ماهیچه‌ها و تعادل پای کودکان دارد.

اولین کارآزمایی تصادفی‌سازی‌شده و کنترل‌شده در جهان روی ۷۰ دانش‌آموز 9 تا 12 ساله نشان داد که در دانش‌آموزانی که کفش مینیمال، سبک و انعطاف‌پذیر می‌پوشیدند، در مقایسه با کفش‌های مدرسه‌ای ساختار یافته سنتی، تعادل بهبود یافته است.

همانطور که می دانید کفش مجلسی پاشنه بلند یکی از بهترین نوع کفشها می باشد و طرفداران بسیاری دارد.

امروزه بیشتر مردان از کفش مجلسی مردانه استفاده می کنند و بسیار راضی هستند.

دکتر شایان کوینلان، نویسنده اصلی از دانشکده پزشکی و بهداشت دانشگاه سیدنی، گفت: تحقیقات قبلی فواید پابرهنه رفتن کودکان را نشان داده بود، اما از آنجایی که این یک گزینه در مدرسه نیست، تحقیقات نیاز به بررسی تأثیر طراحی کفش کودکان بر ساختار اسکلتی عضلانی دارد. و عملکرد.

دکتر کوینلان که این مطالعه را به عنوان بخشی از دوره دکترای خود به پایان رساند، گفت: «مطالعه ما نشان می‌دهد که طراحی کفش ایده‌آل برای کودکان به اندازه کافی انعطاف‌پذیر خواهد بود که به پا اجازه می‌دهد مانند زمانی که پای برهنه است حرکت کند و در عین حال از پا در برابر عوامل و زمین‌های ناهموار محافظت کند.» دانشکده علوم بهداشت

این مطالعه اولین تحقیق بلندمدت برای بررسی تاثیرات طراحی کفش اسپرت دخترانه پاپیونی مدرسه است، که مهم است زیرا کودکان در هر روز هفته زمان قابل توجهی را با کفش های خود در مدرسه می گذرانند و به طور بالقوه بر رشد و تکامل آنها تأثیر می گذارد.

  • منابع:
    1. Light, flexible school shoes the best option for kids: new research
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از گان برای شکار مریخیها
    2. اعتصاب گل فروشان برای فروش گل ختمی!
    3. خودکشی دختر جوان که باعث میلیاردر شدنش شد
    4. استفاده از ارده برای تولید برق در پالایشگاه!