ترمه ابراهیمی یزد موجب جدایی زوج جوانی در آمریکا شد

اگر تا به حال فکر کرده اید که پارچه ترمه ابراهیمی یزد چیست، ممکن است بخواهید این مقاله را بخوانید. علاوه بر اینکه ترمه چیست، به مزایا و معایب استفاده از پارچه ترمه نیز خواهیم پرداخت. از مزایای ترمه می توان به دوام، قابلیت تنفس و حس لوکس آن اشاره کرد.

به عنوان همکاران آمازون، ما از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنیم. قبل از خرید پارچه ترمه برای لباس بعدی خود باید نکاتی را بدانید. همچنین باید راهنمای مراقبت از پارچه ترمه ما را بخوانید تا نحوه مراقبت صحیح از ترمه را بیاموزید.

پارچه ترمه چیست؟ این یک الیاف طبیعی با ویژگی‌های پرده‌کشی استثنایی و پوششی صاف و نرم است. همچنین زیست تخریب پذیر است و آن را به یک انتخاب عالی برای مصرف کنندگان آگاه به محیط زیست تبدیل می کند.

در مقابل، بسیاری از الیاف مصنوعی تجزیه ناپذیر بوده و برای محیط زیست مضر هستند. ترمه، با این حال، سازگار با محیط زیست و زیست تخریب پذیر است. و، پوشیدن آن راحت است.

ترمه از بزهایی گرفته می شود که برای زیرپوش بسیار نرمشان پرورش داده شده اند. پشم ترمه نرم ترین پشم روی زمین است و برای تجهیزات هوای سرد بسیار ارزشمند است.

نام آن از املای قدیمی کشمیر گرفته شده است. بزهای کشمیری همچنین به نام پشمینه در آسیای مرکزی و مغولستان پرورش می یابند. تجارت ترمه به مناطق دیگر از جمله ایالات متحده و اروپا گسترش یافته است.

این تجارت با شستن موهای بز در آب تولید می شود که منجر به پارچه بسیار نرم و سبک می شود. چندین نژاد مختلف برای تولید ترمه استفاده می شود.

بزهای هیمالیا دارای موهای ظریف و الیاف بلند هستند که در برابر پرز شدن مقاوم تر بوده و کیفیت کرکی پارچه را بهبود می بخشد. کشمیر منبع قابل توجهی از ترمه است. کیفیت بالای آن از پرورش و فرآوری در شرایط مناسب حاصل می شود.

هنگام خرید لباس ترمه، انتخاب یک محصول باکیفیت ضروری است. اگر لباس‌های ترمه‌تان را خیلی چسبناک یا خارش‌دار می‌دانید، ممکن است وقت آن رسیده که به یک ماده دیگر بروید.

خوشبختانه، کشمیر هم تنفس پذیر و هم بادوام است و آن را به یک انتخاب عالی برای ماه های زمستان تبدیل می کند. شما همچنین از یک عمر استفاده و پوشیدن برای چندین سال لذت خواهید برد.