تلویزیون ال جی 50 اینچ فول اچ دی را می توان به عنوان قایق موتوری استفاده کرد

در حالی که نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز طبیعی، حرکت صاف ابریشمی را هنگام تماشای نمایش‌ها و فیلم‌ها یا ورزش‌های سریع تضمین می‌کند.

با اتصال بلوتوث می‌توانید در تلویزیون ال جی 50 اینچ فول اچ دی سیستم صوتی بی‌سیم سفارشی برای صدای بهتر تنظیم کنید یا حتی فوراً موسیقی، عکس‌ها و ویدیوها را از دستگاه‌های تلفن همراه خود به اشتراک بگذارید.

بلندگوهای یکپارچه از پردازش Dolby Digital برای گفتگوی پاک‌تر و موسیقی غنی‌تر استفاده می‌کنند، در حالی که فناوری صدای هوش مصنوعی تنظیمات صدا و صدا را در فضای شما برای تجربه‌ای فراگیرتر تنظیم می‌کند.

پردازنده به روز شده a7 همچنین با هوش مصنوعی برای ارتقاء محتوای غیر 4K کار می کند، بنابراین حتی آثار کلاسیک هالیوود و برنامه های تلویزیونی قدیمی به بهترین شکل ظاهر می شوند.

تلویزیون OLED LG B2 انتخاب نهایی برای گیمرهای کنسول است. این یک حالت بازی اختصاصی دارد که از فناوری Nvidia G-Sync و AMD FreeSync Premium VRR پشتیبانی می کند تا تلویزیون را با نرخ فریم کنسول شما مطابقت دهد و از پارگی و لکنت آزاردهنده صفحه جلوگیری کند.

با فعال بودن حالت بازی، B2 زمان پاسخ‌دهی خود را به کمتر از 1 میلی‌ثانیه کاهش می‌دهد تا واکنش‌های تقریباً آنی به فشار دکمه شما نشان دهد.

همچنین از سرویس های بازی ابری مانند Google Stadia و Nvidia GeForce NOW پشتیبانی می کند تا بتوانید عناوین مورد علاقه خود را با یا بدون کنسول فیزیکی بازی کنید.

B2 دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز برای حرکت صاف ابریشمی و همچنین یک پنل OLED به روز شده برای تصاویر روشن تر، دقت رنگ بهتر و جزئیات واضح تر است.

کنترل از راه دور دارای قابلیت صوتی با Hey Google، Alexa و Siri برای کنترل هندزفری بر تلویزیون جدید و کنسول‌های متصل شما کار می‌کند.

و با اتصال بلوتوث، می‌توانید یک سیستم صوتی خانگی سفارشی برای بازی‌های همه‌جانبه‌تر تنظیم کنید یا هدست‌های بی‌سیم را برای بازی‌های خصوصی متصل کنید.