تولید زباله در مدارس و انتقال آن به سطل زباله

به طور متوسط، مدارس روزانه 4.7 پوند زباله برای هر نفر تولید می کنند. میانگین ثبت نام در مدارس دولتی 527 دانش آموز است – ریاضی را انجام دهید و مدارس حدود 12385 پوند زباله در هفته تولید می کنند.

نیازی به گفتن نیست که مؤسسات آموزشی باید منابعی را برای مدیریت کارآمد زباله ها اختصاص دهند.

این فرآیند با انتخاب دقیق سطل زباله پلاستیکی بدون در شروع می شود. در زیر، برخی از ملاحظات را که تصمیم گیرندگان باید در هنگام انتخاب سطل زباله و بازیافت در نظر داشته باشند، بررسی خواهیم کرد.

مراکز آموزشی اغلب بزرگترین تولیدکنندگان زباله در هر شهر هستند – اما نوع زباله قطعا مهم است. به دلایل واضح، اکثر مدارس بیش از هر نوع زباله دیگری زباله های کاغذی تولید می کنند، و زباله های مواد غذایی (از جمله ظروف نوشیدنی) اکثریت بقیه زباله ها را تشکیل می دهند.

در حالت ایده آل، ناوگان زباله مدرسه باید این معیارها را داشته باشد:

ظروف بازیافت از نظر بصری از سطل زباله اداری متمایز هستند.
همه ظروف زباله را می توان با خیال راحت جابه جا و تخلیه کرد.
ظروف زباله را می توان به راحتی تمیز کرد.
ظروف زباله از نظر زیبایی شناسی دلپذیر هستند. سطل زباله پلاستیکی خانگی در فضای باز می توانند در برابر نور مستقیم خورشید و آب و هوای نامساعد مقاومت کنند.
پلاستیک HDPE (پلی اتیلن با چگالی بالا) یک ماده عالی و بادوام برای برآورده کردن این معیارها است.

سطل های زباله فلزی مستعد زنگ زدگی و افزایش آلودگی صوتی هستند. پلاستیک HDPE بادوام، سبک وزن است و می‌تواند ظرفیت‌های زیادی از ضایعات از جمله ضایعات مواد غذایی را بدون ضعیف شدن در طول زمان در خود نگه دارد.

با این حال، باید ارگونومی را نیز در نظر بگیرید: در ظرفیت، برخی از سطل زباله استیل صدها پوند وزن دارند. کارکنان نگهبانی شما باید هر روز سطل ها را جابجا کرده و خالی کنند – اگر سطل ها به صورت ارگونومیک طراحی نشده باشند، کارکنان خود را در معرض آسیب های اسکلتی- عضلانی قرار می دهید.

بر اساس یک مطالعه از مرکز ملی اطلاعات بیوتکنولوژی، میزان جراحات متولی حدود چهار برابر بیشتر از نرخ کلی آسیب در همه مشاغل ناحیه مدرسه است.

میزان صدمات در طول سال تحصیلی بسیار بالاتر است و “دست زدن به زباله” به عنوان یکی از منابع اولیه قرار گرفتن در معرض خطر ذکر شده است.

  • منابع:
    1. Choosing School Garbage Cans for Efficient Waste Handling
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از دستگاه لیزر در برش انواع چوب!
    2. لامپ ال ای دی که سوسک ها را می کشد
    3. یافتن جسد پیر مرد صد ساله در بشکه
    4. رازهای موفقیت یک کارگر ایرانی که میلیاردر شد!