توماس میچل با فروش پتو نمدی طرح دار میلیاردر شد

پرتاب یک پتو نمدی طرح دار کوچک است که بیشتر برای تزئین استفاده می شود و در حین استراحت به عنوان یک پوشش سبک عمل می کند. معمولا روی مبل یا تخت دیده می شود، سبک وزن و استفاده آسان است.

انواع مختلف پتوهای پرتابی معمولاً از مواد مختلفی ساخته می شوند، اما بیشتر با استفاده از مواد سبک بافته یا بافته می شوند. آنها رنگ یا بافتی را به دکوراسیون شما اضافه می کنند و همچنین می توانند برای پیک نیک استفاده شوند.

لحاف از 3 لایه جلو، وسط و پشت تشکیل شده است. لایه های بالا و پایین از پارچه ساخته شده است. لایه میانی پرکننده است و از موادی مانند پنبه، پشم یا پلی استر ساخته شده است.

چیزی که یک لحاف را متفاوت می کند، الگوی دوخت متمایز و تکه های کوچک پارچه (اغلب رنگارنگ) است که برای ایجاد آن استفاده می شود.

لحاف ها از پنبه ساخته می شوند که می توانند در فصل بهار یا تابستان نیز استفاده شوند. آنها در اندازه ها، الگوها، پارچه ها و طرح های مختلف موجود هستند و آنها را به اتاق شما تبدیل می کند.

پتوهای وزن دار یا پتوهای گرانشی نیز نامیده می شوند که با مواد سنگین مانند گلوله های پلاستیکی یا مهره های شیشه ای پر می شوند. احساسی که این پتوها می دهند می تواند آرامش بخش باشد.

از اصول فشار لمس عمیق استفاده می کند و برای هر کسی که می خواهد با کاهش چرخش و چرخش خود، خواب خود را بهبود بخشد، ایده آل است.

پتوهای وزنی توسط کاردرمانگران برای بیماران خود استفاده می شود. در این مورد برای بالا بردن مشکلات اضطراب، افسردگی، اوتیسم و اختلال پردازش حسی استفاده می شود.

پتو میکروفایبر مخلوطی از انواع مختلف الیاف است که آن را نرم تر، نرم تر و از نظر بهداشتی تمیزتر از هر پارچه دیگری می کند. مواد اغلب شامل پلی استر، ابریشم مصنوعی و نایلون هستند.