خاک برگ پسران را می توان برای پرورش درخت موز استفاده کرد

با pH تقریباً خنثی خاک برگ پسران و قابلیت حفظ آب عالی، کوکو به دلایل خوبی تبدیل به یک عنصر محبوب در مخلوط های گلدانی می شود. این یک افزودنی عالی برای مخلوط گلدان برای گیاهانی است که خاک با زهکشی خوب را دوست دارند.

و مخصوصاً برای خاک گلدان داخلی مناسب است زیرا استریل و بی اثر است یعنی خاکی با شپشک آرد آلود وجود ندارد! به پایداری خاک کمک می کند و اغلب به دلیل تطبیق پذیری، جزء اصلی مخلوط گلدان های بدون خاک است.

گیاهان برای تکمیل انرژی ای که از خورشید جذب می کنند نیاز به تغذیه منظم دارند. در طبیعت، گیاهان مواد مغذی را از مواد آلی که از ارگانیسم‌ها و محصولات زائد آنها که دائماً در لایه‌های خاک در گردش هستند، تامین می‌کنند.

هنگامی که گیاهان را در ظروف پرورش می دهید، باید حتی غنی ترین خاک گلدان را با مواد مغذی با کود تکمیل کنید تا عناصر ضروری را برای دوست سبز شما برای رشد فراهم کنید.

اگر این کار را نکنید، گیاه شما ممکن است زنده بماند اما معمولاً با برخی از غذاهای گیاهی خوش طعم، گل نمی‌دهد و رشد نمی‌کند خاک خوب گلدان با مقداری کود همراه خواهد بود، اما انتظار نداشته باشید که برای همیشه گیاه شما را حفظ کند.

ما اغلب اصطلاح کود را با معجون‌های بدبو و خریداری شده در فروشگاه مرتبط می‌دانیم، اما کود در واقع هر ماده‌ای است که برای افزایش حاصلخیزی خاک گلدان به کار می‌رود.

شما می توانید کودهایی را به صورت مایع و گلوله خریداری کنید، که افزودنی محبوب برای مخلوط های گلدانی فروشگاهی است. اینها برخی از رایج ترین کودهای موجود هستند.