دستگاه ساکشن تک شیشه ای برای گرم کردن آب جکوزی استفاده می شود

امروزه دستگاه ساکشن تک شیشه ای نقش مهمی در ارائه بیهوشی دارد. اطلاعات کمی در مورد آنچه که مکش کافی است وجود دارد. سازمان بین المللی استاندارد  الزامات ایمنی و عملکرد را برای تجهیزات مکش پزشکی که از خلاء تغذیه می شوند.

این برای تجهیزات متصل به سیستم های خط لوله گاز پزشکی و سایر دستگاه ها اعمال می شود. این استاندارد حداقل جریان هوا را 20 لیتر در دقیقه ذکر می کند.

یکی دیگر از نهادهای استاندارد، انجمن ملی حفاظت از آتش (NFPA 99) بیان می کند که باید 85 LPM جریان هوا در دیوار بدون لوله متصل باشد.

در اتاق های عمل گزارش شده در اینجا، حداکثر دبی به دست آمده از خروجی های خلاء دیواری 114 لیتر در دقیقه برای اتصالات الماس و 121 لیتر در دقیقه برای اتصالات DISS بود.

شلنگ رنگی سفید از اتصالات Diamond تا اتصالات DISS در دستگاه بیهوشی، به طول 14.5 فوت، جریان را به 80.2 لیتر در دقیقه کاهش داد که در آنجا به دستگاه بیهوشی متصل شد.

تنظیم کننده، تله، قوطی جمع آوری و لوله مکش استاندارد با مکش حباب دار Yankauer جریان را در نوک به 47.6 لیتر در دقیقه کاهش داد.

مقایسه رگولاتور در موقعیت کامل یا حداکثر با تنظیم جریان روشن و تنظیم شده روی حداکثر عمل تنظیم جریان مقاومت بیشتری به مدار اضافه می کند و در نتیجه جریان کمتری ایجاد می کند.

ساکشن کامل برای القا و ظهور بیهوشی مورد نظر است. جریان تنظیم‌شده به ارائه‌دهنده بیهوشی اجازه می‌دهد تا مقدار مکش اعمال‌شده به لوله بینی معده را برای مثال در سطوح بسیار پایین‌تری برای محافظت از پوشش معده تنظیم کند.

متأسفانه، جریان هوا از کانکتور خلاء ممکن است تضمینی برای وجود فشار و جریان منفی کافی برای حذف مایعات از طریق مقاومت نسبتاً بالای نوک Yankauer و لوله مکش نباشد.

به طور کلاسیک، در محیط بیهوشی، ساکشن با اجازه دادن به لوله مکش تمیز از قوطی مکش برای اتصال به کف دست یا شست ارزیابی می شود.