راه هایی برای محافظت از محیط زیست با جمع آوری بطری

ما در مورد محیط زیست و راه هایی که می توانیم از آن برای نسل های آینده محافظت کنیم بحث کرده ایم. مقاله ای بنویسید که بر یک موضوع مبرمی تمرکز کند که باید در جامعه ما به آن پرداخته شود و راه هایی که می توان آن را حل کرد.

مطمئن شوید که یک تز یا استدلال اصلی واضح وجود دارد که شما مطرح می کنید. با تحقیق از آن حمایت کنید و حداقل از سه نمونه از اقداماتی که می توان برای تضمین دنیای بهتر برای آینده انجام داد استفاده کنید.

کشور ما با مشکل مهمی مواجه است، با این حال این مشکلی است که افراد کمی آن را جدی می گیرند — با بطری پلاستیکی زباله و قوطی هایی که روزانه استفاده می کنیم چه کنیم.

بطری ها و قوطی ها وقتی دور ریخته می شوند باعث آلودگی، افزایش حجم زباله های جامد، اتلاف انرژی و مصرف منابع طبیعی می شوند. برای کنترل این مشکلات، تنها 9 ایالت قوانین بطری را تصویب کرده اند. چه شرم آور.

اگر شما هم مثل من هستید، از راه رفتن در خیابان ها و دیدن بسته بندی ها، بطری پلاستیکی استوانه و قوطی های فست فود خسته شده اید. هفته گذشته به ساحل رفتم و یک ساحل زیبا و منزوی پیدا کردم.

خیلی خوب بود تا اینکه به جعبه های همبرگر و بطری های آبجو رسیدم. این اتفاق با قانون بطری افتاد. فکر کنید اگر اورگان قانون بطری نداشت چقدر اوضاع بدتر می شد.

قوانین بطری پلاستیکی پت مهم هستند زیرا نیاز به بازیافت دارند و بازیافت آلودگی و زباله های جامد را کاهش می دهد. بازیافت آلومینیوم باعث کاهش انتشار گازهای گلخانه ای مرتبط با تولید آلومینیوم تا 96 درصد می شود.

با حذف آلومینیوم و شیشه از محل های دفن زباله، زباله های جامد کاهش می یابد. همچنین درصد زیادی از آلودگی خیابان ها و بزرگراه ها و اطراف آن را بطری پلاستیکی رنگی و قوطی ها تشکیل می دهند. اگر این قوطی‌ها و بطری‌ها ارزش پولی داشتند، مردم کمتر آن‌ها را دور می‌اندازند.

استخراج سنگ معدن آلومینیوم بیست برابر بازیافت فلز به برق نیاز دارد. بنابراین، اگر آلومینیوم بیشتری بازیافت کنیم، سنگ معدن آلومینیوم کمتری باید استخراج شود. این امر باعث صرفه جویی در انرژی کافی برای تامین برق حداقل دو میلیون نفر در سال می شود.

  • منابع:
    1. Bottle Law Essay
  • تبلیغات: 
    1. لباس مناسب متناسب با فصل برای کودکان
    2. وزن بدن یک ساعت قبل از ورزش
    3. روش هایی برای استخراج انرژی از آب
    4. هزار راه برای شاد بودن وجود دارد