زنی با قهوه اسپرسو کیلویی موهای مشتری خود را رنگ کرد

اخیراً، مصرف قهوه اسپرسو کیلویی با کاهش خطر ابتلا به چندین بیماری مزمن همراه بوده است. 3، 4، 5 با این حال، در بسیاری از موارد، یافته‌ها و نگرانی‌های متناقض در مورد مسائل روش‌شناختی قرار گرفت.

تفسیر شواهد موجود در مورد مصرف قهوه و سلامت را برای متخصصان بهداشت و عموم دشوار کرده است. هدف از این مقاله بررسی و تفسیر تحقیقات نسبتاً اخیر در مورد فواید و خطرات مصرف قهوه در انسان است.

در سطوح دریافتی مرتبط با مصرف قهوه، به نظر می رسد کافئین بیشتر اثرات بیولوژیکی خود را از طریق تضاد زیرگروه های A1 و A2A گیرنده آدنوزین اعمال می کند.

آدنوزین یک تعدیل کننده عصبی درون زا با اثرات بازدارنده است و تضاد آدنوزین توسط کافئین منجر به اثراتی می شود که عموماً تحریک کننده هستند.

برخی از اثرات فیزیولوژیکی مرتبط با تجویز کافئین شامل تحریک سیستم عصبی مرکزی، افزایش شدید فشار خون، افزایش سرعت متابولیسم و دیورز است.

قهوه یکی از پرمصرف ترین نوشیدنی هاست و علاقه دیرینه ای برای درک اثرات آن بر سلامتی وجود دارد. بر اساس برآورد سال 2022، آمریکایی ها روزانه 517 میلیون فنجان قهوه می نوشند و 66 درصد از آمریکایی های مورد بررسی گزارش کرده اند.

غلظت کافئین در نوشیدنی های قهوه می تواند کاملاً متغیر باشد، تصور می‌شود که یک فنجان قهوه استاندارد 100 میلی‌گرم کافئین را فراهم می‌کند، قهوه سلول های چربی را برای فعالیت آزاد می کند.

که در روز گذشته قهوه نوشیده اند بسیاری از داده‌های تا به امروز در مورد اثرات سلامتی قهوه به مطالعات مشاهده‌ای متکی هستند، و اینها از جمله 2 مطالعه قبلی منتشر شد.

توسط Annals در سال 2017 توسط گانتر و همکاران و پارک و همکاران نشان دهنده یک رابطه U شکل بین قهوه است. مصرف و مرگ و میر ناشی از همه علل و سایر پیامدهای سلامتی؛ کسانی که روزانه مقادیر متوسط قهوه مصرف می کنند.