زنی با نبات زعفرانی گلیران همسرش را مسموم کرد

درست کردن نبات زعفرانی گلیران سخت آسان است، و این یکی از آن چیزهایی است که همه باید حداقل یک بار آن را امتحان کنند. این فرآیند ساده برای همه چیز از آب نبات چوبی گرفته تا قطره سرفه استفاده می شود، و دانستن نحوه انجام آن بسیار خوب است.

پایه ترکیبی از آب، شکر و شربت ذرت است. یک یا دو قطره رنگ خوراکی معمولی و یک قطره روغن طعم دار مواد غذایی اضافه می کنید. دمای آن تا 300 درجه فارنهایت یا همان مرحله «ترک سخت» در ساختن آب نبات گرم می شود.

این فقط به این معنی است که دمایی است که در آن آب نبات تا بافت سخت آب نبات خنک می شود. دمای پایین تر باعث ایجاد آب نبات نرم تر یا چسبنده می شود.

باید بگویم از این که چقدر این آب نبات “شیشه ای” بود شگفت زده شدم تیز است! من مطمئن هستم که علم پشت آن وجود دارد، کریستال های شکر باید از جهاتی شبیه دانه های شنی باشند که به شیشه واقعی ذوب می شوند.

به هر حال، آسان، جذاب و سرگرم کننده است. احتمالا برای بچه های کوچک واقعی نیست، اما نوجوانان ممکن است از این لذت ببرند.

من از یک پارچه ظرفشویی برای پاک کردن شکر اضافی استفاده کردم و لبه های تیز را برای ظاهری واقعی “ماسه” انداختم. و شما با یک دسته بزرگ از آب نبات سفت می مانید که به نظر می رسد آن را از ساحل جمع کرده اید.

با آن چه کار باید کرد؟ خب، اینجاست که خلاقیت شما به میان می‌آید، می‌توانید یک مهمانی با موضوع تابستان بی‌پایان برگزار کنید، آن را به عنوان هدیه بدهید.

یا فقط به پشت سر خود ضربه بزنید تا از فهرست سطل‌تان یک شاهکار آشپزی دیگر عبور کنید. من فقط یک رنگ ساختم، اما شما می توانید با انواع سایه های سبز و آبی، درست مانند رنگ واقعی، بازی کنید.

آنها را در کیسه های کوچک ویولن سل ببندید یا فقط در ظرف آب نبات بگذارید. به یاد داشته باشید که هر نوع آب نبات سفت در هوای مرطوب تمایل به چسبندگی دارد، پس فقط حواستان باشد. من آن را در یک ظرف دربسته نگه می دارم و قصد دارم نسبتاً سریع از آن استفاده کنم.