زنی با چسب حرارتی تایوانی نان محلی یزد می پزد

این تفنگ چسب حرارتی تایوانی با اندازه کامل و دمای بالا دارای یک باتری لیتیوم یونی 18 ولتی است که به اندازه یک تفنگ چسب سیمی 100 واتی گرما تولید می کند که برای ذوب چندین نوع چسب برای استفاده موثر در چوب کافی است.

پروژه‌های نجاری مانند نصب قرنیز یا ساخت یک قاب سفارشی که نیاز به چسباندن قطعات چوبی به هم دارند ممکن است با تفنگ چسب Ryobi نرم‌تر و سریع‌تر پیش بروند.

کارگاه و همچنین اتاق صنایع دستی. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که روی پایه خود ایستاده باشد و یک شارژر باتری نیز در آن گنجانده شده است.

در آزمایش، متوجه شدیم Ryobi ابزار قدرتمندی است که در عرض چند ثانیه گرم می‌شود، اما باتری آن را نسبتاً حجیم و سنگین می‌کند. در حالی که این مدل با توجه به تفنگ های چسب گران است.

کسانی که قبلاً دارای ابزار شارژی هستند ممکن است بخواهند تفنگ چسب را به طور جداگانه با قیمت کمتری خریداری کنند و از باتری های 18 ولتی قابل تعویض با سایر ابزارها استفاده کنند.

کیت تفنگ چسب داغ مینی یا کیت تفنگ چسب داغ چندلر برای پوشش بیشتر نیازهای تفنگ چسب شما توانایی تفنگ مینی چسب گوریلا برای عملکرد در حالت های دمای بالا و پایین، آن را برای کارهای سنگین و ظریف کاردستی یا تعمیرات مناسب می کند.

ما تفنگ های چسب را بر اساس ویژگی های ایمنی، زمان گرمایش و ارگونومی آنها ارزیابی کردیم. ما بررسی کردیم تا مطمئن شویم که زمان گرمایش با آنچه در دفترچه راهنمای کاربر نشان داده شده است مطابقت دارد.

سپس ما از همه اسلحه ها برای کارهای مختلف استفاده کرد تا تشخیص دهد که کار با آنها چقدر راحت و آسان است. ما تمام ویژگی‌های ایمنی را بررسی کردیم و متوجه شدیم که پس از خاموش شدن دستگاه‌ها چقدر طول می‌کشد تا خنک شوند.