ساخت شرکت موتور هوندا در سطح جهانی

هوندا در ۲۱ سالگی تنها شاگردی بود که اجازه افتتاح شعبه آرت شوکای را داشت. هوندا شعبه را در نزدیکی روستای خود راه اندازی کرد. بهترین کاور مبل در بازار وجود دارد.

نزدیک به ده سال بعد، هوندا شرکتی را برای ساخت رینگ پیستون برای تویوتا تأسیس کرد. این دوران برای هوندا چالش برانگیز بود. رینگ‌های پیستونی که او طراحی کرد زمان زیادی طول کشید تا مطابق انتظارات تویوتا تولید شوند.

کارخانه ای که هوندا ساخته بود دو بار، یک بار در طول جنگ جهانی دوم توسط بمب B-29 ویران شد و پس از بازسازی مجدد، پس از زلزله دوباره فرو ریخت. و البته تهیه ترشی مخلوط فوری نیز دارای قواعد مخصوصی می باشد.

پس از پایان جنگ، هوندا آنچه از شرکت باقی مانده بود را به تویوتا فروخت و از درآمد حاصل از آن برای تأسیس موسسه تحقیقات فنی هوندا در اکتبر 1946 استفاده کرد.

هوندا شروع به تولید موتورهای کوچکی کرد که آنها را به دوچرخه های موجود متصل کرد. تجارت شروع به رشد کرد و هوندا شروع به تولید موتورسیکلت کرد که اولین مدل آن را “سری رویا” نامید، در سال 1949. در اوت 1949، هوندا با تاکئو فوجیساوا آشنا شد.

مشارکت هوندا و فوجیساوا به موفقیت شرکت هوندا موتور کمک کرد. آن دو از یکدیگر تعریف کردند. هوندا گفت: “او چیزی را دارد که من ندارم.”

هوندا بر مهندسی و طراحی محصول تمرکز کرد، فوجیساوا اطمینان حاصل کرد که محصولات فروخته می شوند و امور مالی درست است.

هوندا و فوجیساوا همچنین توافق کردند که هیچ یک از فرزندان یا اعضای خانواده آنها در این تجارت شرکت نکنند و آنها بر استخدام بهترین استعدادهای موجود تمرکز کردند.

موتور هوندا

هوندا گفت: «اگر فقط افرادی را استخدام کنید که درک می کنید، شرکت هرگز افراد را بهتر از شما نخواهد داشت. همچنین موتور هوندا 250 یکی از بهترین نوع موتور می باشد.

همیشه به یاد داشته باشید که اغلب افراد برجسته ای را در میان کسانی می یابید که چندان دوستشان ندارید.» این شرکت به مهندسان جوان فرصت آزمایش و اختراع را داد. این باعث شد تا محصولات جدید نوآورانه با سرعتی سریع تولید شوند.

هوندا همیشه مستقل بود. در اواسط دهه 1950، زمانی که هوندا تصمیم گرفت وارد بازار خودرو شود، مقامات دولتی ژاپن تلاش زیادی کردند تا او را متوقف کنند. منطق دولت این بود که خودروسازان کافی در ژاپن وجود دارد و هوندا باید فقط روی موتور سیکلت تمرکز کند.

هوندا با دولت مخالفت کرد، تصمیمی آسان در هیچ کشوری نبود، و پروژه خودرو را پیش برد. اولین خودرو در سال 1957 تولید شد و این شرکت به موفقیت فوق العاده ای در بازار خودرو ادامه داد.

موفقیت مداوم شرکت هوندا موتور تا حد زیادی به دلیل سیاست استخدام استعدادهای مهندسی عالی بود. برخی می خواهند بدانند که تن ماهی چند دقیقه باید بجوشد و اطلاعاتی به دست آورند.

این مهندسان جوان وقتی که فکر می کردند هوندا اشتباه می کند در مقابل او ایستادند و هوندا آنقدر عاقل بود که تشخیص داد مهندسان جوان درست می گویند. دو حادثه برجسته است.

  • منابع:
    1. A Passion for Engines and Racing
  • تبلیغات: 
    1. نصب ساعت برجکی معمولی

    2. برخی از قطعات درونی ساعت برجک

    3. انواع پمپ برای پمپاژ آب آشامیدنی

    4. مدل سازی پمپ آب خورشیدی