شلنگ پلاستیکی دستشویی در تقعییر دما رنگش عوض می شود

کمبود اخیر شلنگ پلاستیکی دستشویی در استرالیا باعث شد بسیاری از ما کوتاه بیایند و برخی از افراد مبتکر در میان ما را به مونتاژ و نصب بیت، اسپری دوش و شلنگ های دستی در حمام و توالت خود سوق داد.

پوشش رسانه‌ای اخیر این روند را مورد توجه قرار داد و از مصرف‌کنندگان – به اشتباه – حمایت کرد که این دستگاه‌های توالت جایگزین را از قطعات خریداری‌شده از خرده‌فروش سخت‌افزار محلی خود جمع کنند.

با این حال، تاسیسات لوله کشی DIY خطر سلامتی قابل توجهی برای خانه و املاک مجاور دارد. فاضلاب می‌تواند منبع آب آشامیدنی را از طریق جریان برگشتی یا سیفوناژ پس‌آب آلوده کند و باعث عفونت، اسهال یا سایر مشکلات سلامتی شود.

به همین دلیل است که سازمان ساختمان ویکتوریا (VBA) به مصرف‌کنندگان یادآوری می‌کند که بید، اسپری‌های دوش و شیلنگ‌های دستی را فقط می‌توان توسط یک لوله‌کشی که در کلاس آب‌رسانی ثبت نام کرده یا مجوز دارد نصب کرد.

برای هشدار به مصرف کنندگان در مورد خطرات سلامتی و نیاز به یک لوله کش مناسب برای نصب این محصولات، اعلامیه هایی را در کنار نمایشگرهای محصول ارسال کنید.

اگر می خواهید در حمام یا توالت خود از یک بیده، اسپری دوش یا شلنگ دستی استفاده کنید، نصب باید الزامات لوله کشی دقیق را برای محافظت از سلامت و ایمنی شما و حفظ خلوص منبع آب شما برآورده کند. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید.

اگر از شما خواسته شد که یک آبنما، اسپری دوش یا شلنگ دستی در حمام یا توالت نصب کنید، باید قبل از شروع کار در آبرسانی ثبت نام یا مجوز داشته باشید.

هر لوله‌کشی که این کار را بدون ثبت یا مجوز مناسب انجام دهد، ماده 221D قانون ساختمان 1993 را نقض می‌کند و مشمول مجازات می‌شود.