شیشه هوشمند در ایران موجب مرگ بسیاری از پرنده ها شد

شیشه سکوریت که اغلب برای طراحی شیشه هوشمند در ایران استفاده می شود، محافظت بیشتری از پنجره ها، نرده های بالکن و همچنین سقف های شیشه ای مختلف ارائه می دهد. خواص شیشه سکوریت برای حمام و آشپزخانه ایده آل است.

با آوردن نور و شفافیت، برای دیوارهای دوش، اسپلش بک، مبلمان یا کف هود استفاده می شود. به منظور سازگاری بهتر با هر عنصر، آن را به صورت شیشه ای و پلی کربنات ساخته شده است، یا به شکل آجر ظاهر می شود.

همچنین پنجره‌های سکوریت شفاف ساخته شده برای حفظ حریم خصوصی وجود دارد. شیشه شفاف یک ماده ایده آل برای برجسته کردن اتاق نشیمن یا آشپزخانه است.

در نهایت، کاشی‌های کف شیشه ای ایمنی در خانه‌های شخصی و همچنین در ساختمان‌های اداری ظاهر می‌شوند، جایی که با جلوه شیک خود متمایز می‌شوند.

شیشه‌های سیمی در طول ساخت خود با یک شبکه فلزی تقویت می‌شوند تا سارقان را دور نگه دارند، اما خطر بریدگی در در صورت شکستگی مانند یک شیشه استاندارد است.

دومی از مش 12.5 میلی متر و 25 میلی متر با شکل مربع یا شش ضلعی تشکیل شده است. برای دستیابی به این نتیجه، نوارهای شیشه ای تخت در یک کوره در دمای بسیار بالا نرم و انعطاف پذیر می شوند.

هنگامی که چکش خوار شد، اولین نوار از بین غلتک ها عبور می کند تا شبکه را ثابت کند. سپس یک نوار دوم در طرف دیگر شبکه فشار داده می شود تا کاملاً در لعاب قرار گیرد.

هنگامی که شبکه به خوبی در مرکز قرار گرفت، شیشه را می بیند که در اطراف آن سرد و سخت می شود تا مقاومت آن را به دست آورد.

از نقطه نظر راحتی، شیشه سیمی دارای عایق حرارتی ضعیف و همچنین مقاومت ضعیف در برابر آتش است. علاوه بر این، قیمت آن نسبت به سایر انواع شیشه بیشتر است.