لباس پسرانه در مشهد را در بیمارستان به عنوان گان جراح استفاده می کنند

با بازی با عروسک‌های باربی، بیشتر دختران جوان به باسن کوچک و شکم‌های صاف علاقه پیدا می‌کنند. آنها همچنین تمایل به لباس هایی دارند که شبیه لباس پسرانه در مشهد هستند که این عروسک ها می پوشند.

در نهایت منجر به این می شود که آنها شیوه های مختلفی را در تلاش برای دستیابی به تیپ بدنی شبیه باربی اتخاذ کنند. آنها شروع به تحسین خانم های بزرگ می کنند.

این به این دلیل است که باربی به گونه ای طراحی شده است که ویژگی های یک زن را داشته باشد. در تلاش برای شباهت به باربی، دختران جوان در نهایت به راه‌هایی دست پیدا می‌کنند که آن‌ها را بزرگ‌تر نشان دهند.

با استفاده پسران از تفنگ اسباب‌بازی، بیشتر آن‌ها علاقه به بازی و رفتار کردن مانند سربازان را پیدا می‌کنند. این در نهایت منجر به این می شود که بیشتر آنها به خدمت در ارتش علاقه مند شوند.

این بدان معناست که اسباب‌بازی‌های مختلف بسته به جنسیت کودکان، علایق متفاوتی را برای کودکان برمی‌انگیزد. بسته به نوع فعالیت‌هایی که بیشتر ترجیح می‌دهند.

افراد را بر اساس جنسیتشان تشخیص داد. لباس ها و اسباب بازی هایی هستند که به طور خاص به پسران نسبت داده می شوند و بالعکس به گفته وارن، کودکی که متولد می شود و جنسیت آن علنی نمی شود را می توان با نوع اسباب بازی یا لباسی که ترجیح می دهد.

بسازد شناسایی کرد. مهم نیست که چگونه یک نفر سعی می کند جلوی جنسیت خود را بگیرد، انتخاب اسباب بازی ها و لباس هایش در نهایت جنسیت خود را مشخص می کند.

از طریق اسباب‌بازی‌های مختلف مانند مجموعه‌های عروسک، دختران می‌توانند یاد بگیرند که نقش‌هایشان حول کارهای خانه می‌چرخد. آنها یاد می گیرند که وظیفه زنان است که از فرزندان خود مراقبت کنند و به مشاغل خانگی رسیدگی کنند.

اسباب‌بازی‌های مختلف حاوی توضیحاتی بر روی بسته‌هایشان هستند که به کودکان کمک می‌کند نقش‌هایشان را بشناسند. بیشتر اسباب بازی های دخترانه برای پذیرفته شدن فرد در جامعه به ظاهر اهمیت زیادی می دهند.