مردی از تشک مسافرتی نانو به عنوان قایق موتور استفاده کرد

تشک های مسافرتی در سبک های مختلف وجود دارد. به خاطر داشته باشید که آنها قبل از هر چیز باید برای استفاده شما کاربردی و برای او راحت باشند.
تخت مسافرتی، کاربردی به دلیل اینکه به راحتی قابل حمل است، مجهز به تشک مسافرتی نانو است. جمع و جور، دومی به لطف کیفی که اغلب با خرید ارائه می شود، می تواند به راحتی شما را همراهی کند. برخی حتی چرخ دارند.

آیا به تمرین خواب مشترک با کودک نوپا عادت دارید؟ نگران نباشید، تشک های خواب مشترک مسافرتی نیز پیدا خواهید کرد!

تشک مسافرتی تاشو همراه با اولین سال های زندگی کودک شما است و زندگی روزمره شما را بسیار ساده می کند.

با این حال، برای انتخاب تشکی که مناسب کودک شما باشد و به او اجازه دهد خواب خوبی در سفر داشته باشد، باید چند معیار را در نظر بگیرید.

تشک های مخصوص تخت های مسافرتی، برای خواب مشترک، تاشو یا غلتکی، این محصولات دارای مزایا و معایب مشابهی هستند. انتخاب نوع تشک به ترجیحات شخصی شما و تخت مسافرتی که انتخاب کرده اید بستگی دارد.

من آن را دوست دارم و مرتباً آن را به دوستانی که تازه متولد شده اند می دهم، زیرا به والدین اجازه می دهد تا در 6 ماه اول تولد کودک، سبک سفر کنند.

اما بسیاری به من می گویند که از آن به عنوان یک تخت اضافی کوچک برای چرت زدن نوزاد در طول روز استفاده می کنند. یاد می گیرد که روز را از شب برای خوابش متمایز کند.

بنابراین توصیه می کنم از تشک بادی کوچک استفاده کنید که راحتی بهتری را برای استفاده طولانی مدت فراهم می کند.

برای تا کردن آن، نترسید، دستان خود را برعکس کنید و ژست چرخش را انجام دهید، تخت خود به خود جمع می شود. ویدئوها در فروشگاه موجود است.