مردی با اسباب بازی شاپرک بزرگترین ماکت را ساخت

این دو دسته از اسباب بازی شاپرک از نظر جسمانی با یکدیگر تفاوت دارند. اقلام دخترانه (اعم از چرخ دستی تمیز کردن و کودک در حمام) تمایل دارند که نظافت و جذابیت مناسب را به تصویر بکشند.

این ایده ها در ذهن دختران کاشته می شود و باعث می شود که آنها نسبت به ظاهر خود در بزرگسالی آگاه شوند. بچه تایم حمام صورتی و سفید است در حالی که وودی زرد، قرمز و آبی است.

صورتی و سفید رنگ های قابل توجهی هستند که بر اهمیت ظاهر فرد تاکید می کنند. ترولی تمیز کردن و کامیون هر دو ممکن است رنگ‌های روشن داشته باشند، اما هر کدام از این انتخاب‌های رنگ پیام متفاوتی را ارسال می‌کنند.

رنگ این کامیون قرمز است که نشان دهنده خطر و خشونت است در حالی که صورتی و آبی رنگ های بی ضرری هستند که نشان دهنده زندگی خانگی هستند.

بلیکمور و سنترز (2005) استدلال می‌کنند که اکثر اسباب‌بازی‌های پسرانه به آن‌ها یاد می‌دهند که چگونه خطر و خطر را در آغوش بگیرند، همانطور که در مورد Built It وجود دارد.

بسته بندی Woody and Bathtime Baby دارای طرحی است که کاربران را دعوت می کند. جلد Bathtime Baby صورتی و سفید است که برای دختران جوان بسیار جذاب است.

علاوه بر این، به دلیل اینکه بسته بندی فاقد پوشش پلاستیکی است، خریداران بالقوه می توانند عروسک را آزمایش کنند. این بسته تصویری از دختری دارد که نوزاد را در آغوش گرفته و در پشت با آن بازی می کند.

به طور مشابه، بسته Woody به رنگ سفید و آبی است تا پیامی را منتقل کند که پسران را هدف قرار می دهد. همچنین دارای یک پنجره باز است که به فرد اجازه می دهد رشته خود را بکشد.