مردی با ایزوگام دلیجان همدان برج میلاد را ترمیم کرد

نوع اول که ایزوگام دلیجان همدان تک لایه نامیده می شود از یک لایه تشکیل شده است که معمولاً لایه داخلی عبارت است از: ترمو باند یا باند تابیده شده. از آنجایی که این ایزوگام ها تک لایه هستند، انعطاف پذیری بالاتری دارند.

و در جاهایی که نیاز به اشکال هندسی نامنظم داریم، مانند اطراف زونا، دیوارهای پی و محل تلاقی مقاطع مانند پی و ستون، مکان های گنبدی شکل و به طور کلی در برخی نقاط که نیاز به انعطاف و استحکام بیشتری دارند استفاده می شود.

نوع دیگری از دیگ عایق رطوبتی که به آن ایزوگام دولایه می گویند از دو لایه داخلی الیاف پلی استر و الیاف شیشه ساخته شده است.

برای استحکام بیشتر ایزوگام از فایبرگلاس یا به اصطلاح بافت رزوه ای استفاده می شود و ایزوگام به راحتی خم نمی شود و معمولا دوام بالاتر و جذب قیر بیشتری نسبت به ایزوگام تک لایه دارد. که باعث کیفیت و قیمت بالاتر این ایزوگام نسبت به ایزوگام های تک می شود.

غشای قیر با کیفیت بالا در عمده فروشان و توزیع کنندگان معتبر موجود است. این مراکز قیمت های مختلفی را برای خریداران فله ارائه می دهد. در این مقاله بیشتر با این غشاهای قیر آشنا خواهید شد.

مشخصات غشای ضد آب قیر: غشای قیر یکی از پرکاربردترین مواد برای تراس های ضد آب و سقف های مسطح است. این مشتق نفتی است که به طور کلی در غشاهای پیش ساخته فروخته می شود ، که اغلب با تقویت در:

ورق های غشای قیر معمولاً در رول های 10 1 1 متر موجود است ، اما در ضخامت های مختلف. این موارد که بیشتر برای ضد آب استفاده می شود ، به طور کلی 3 یا 4 میلی متر است.

غشای قیر را می توان در صورت نوسازی و هم در ساختمانهای جدید قرار داد. در میان چیزهای دیگر ، یک لایه غلاف قیر می تواند بدون نیاز به حذف آن بر روی موجود موجود قرار گیرد.

در این روش ، برعکس ، ضخامت چینه شناسی باعث افزایش ضد آب می شود. با استفاده از لایه برداری و آتش می توانیم کیفیت غشای قیر را شناسایی کنیم.