مردی با خوردن شیشه پاک کن خودرو معده دردش درمان شد

تقریباً هر خانه ای یک بطری اسپری شیشه پاک کن خودرو در کمد دارد. وقتی همانطور که در نظر گرفته شده استفاده می شود، به پنجره ها و آینه ها روکشی شفاف و بدون رگه می دهد.

اما چه کارهای دیگری می توانید با شیشه پاک کن انجام دهید؟ همانطور که معلوم است، بسیار زیاد! کارشناسان نظافت ما در Merry Maids فهرستی از 13 چیز دیگری که می توانید با این فرمول چند منظوره تمیز کنید، جمع آوری کرده اند.

ما دوست داریم از پاک کننده و محافظ شیشه 3M™ با محافظ Scotchgard™ استفاده کنیم، اما این نکات باید با هر برندی که در دسترس دارید کار کند.

می‌دانیم که یک پدر بزرگ یونانی با صفحه‌نمایش بزرگ، اثرات شفابخش معجزه‌آسا پاک‌کننده پنجره‌ها را تبلیغ می‌کرد، اما اکثر فرمول‌ها حاوی آمونیاک هستند که یک محرک پوستی سوزاننده است.

ایمن باشید و از شیشه پاک کن مستقیماً روی انسان یا حیوانات استفاده نکنید. صفحه‌نمایش‌های الکترونیکی ظریف مانند تلفن، تلویزیون یا لپ‌تاپ نیز با شیشه‌شوی خوب عمل نمی‌کنند.

شیشه‌شوی یک چربی‌گیر مؤثر است و آن را در آشپزخانه بسیار مفید می‌کند. روی اجاق گاز، هود، بک اسپلش، وسایل روشنایی، و هر سطح چرب دیگر آشپزخانه را اسپری کنید.

اجازه دهید تمیز کننده حدود 10 دقیقه بماند، سپس سطوح را با یک پارچه نرم پاک کنید. برای سطوحی که با مواد غذایی تماس دارند، پس از چربی زدایی با آب معمولی بشویید.

در حالی که وسایل آشپزخانه خود را با شیشه پاک کن تمیز می کنید، میزهای آشپزخانه را نیز با آن پاک کنید. استفاده از آن بر روی گرانیت مهر و موم شده، کاشی، ورقه ورقه، سنگ مرمر مهر و موم شده، و سایر سطوح رومیزی، علاوه بر فولاد ضد زنگ و مینا، ایمن است.

مانند لوازم خانگی، حتما سطوح در تماس با غذا را با آب بشویید تا هر گونه آمونیاک باقیمانده را از بین ببرید. چسب برچسب‌های قیمت، برچسب‌ها یا برچسب‌ها تمایل دارد به اطراف بچسبد و نه تنها نقطه‌ای نامطلوب باقی می‌گذارد.