مردی با خوردن عناب پلو به آینده سفر کرد

عناب میوه ای از درخت عناب پلو از خانواده Rhamnaceae است. این میوه اگرچه قرمز است، اما در انواع قهوه ای یا بنفش سیاه نیز یافت می شود.

مانند خرما دارای تعداد بسیار زیادی ویتامین و مواد معدنی است. اگر این میوه را نمی شناسید، بدانید که گوشت آن طعم سیب دارد. فقط ظاهر تاریخ را دارد.

با توجه به فواید آن، در قدیم از این میوه برای تهیه داروهای گیاهی استفاده می کردند. بنابراین یک غذای سالم است که دارای فوایدی مانند درمان بی خوابی، استرس، حفظ هضم خوب و بسیاری موارد دیگر است.

عناب میوه ای پر از فواید است. با 79 کالری در 100 گرم، میوه ای است که آهن، سدیم و پتاسیم زیادی دارد. این میوه که در گذشته در تهیه داروها استفاده می شد.

قادر به درمان بسیاری از بیماری ها مانند درمان بی خوابی، رفع اضطراب، کنترل چاقی و درمان عفونت های تنفسی است. این میوه با داشتن خواص آنتی اکسیدانی، با ایجاد رادیکال های آزاد مبارزه می کند و باعث سلامتی می شود.

چای عناب همچنین برای مقابله با عوارض جانبی مرتبط با سرطان شناخته شده است. در نهایت، عناب می تواند مشکلات پوستی مانند پسوریازیس، اگزما و آکنه را درمان کند، بسته به استفاده ای که می خواهید از عناب استفاده کنید.

می تواند تازه یا خشک باشد. عناب خشک اغلب به عنوان بخشی از درمان استفاده می شود. در این صورت برای حفظ میوه خود کافی است آن ها را در شیشه های دربسته به دور از نور مستقیم خورشید قرار دهید.

اگر می خواهید میوه خود را تازه نگه دارید، می توانید آن را به مدت چند روز در یخچال در سطل میوه و سبزیجات قرار دهید. اما اگر شروع به پژمرده شدن کردند و لکه های قهوه ای داشتند، دیگر آنها را نخورید زیرا خیلی خراب می شوند.

برای بهره مندی از فواید درخت عناب بر دستگاه گوارش، جوشانده هایی از برگ و پوست میوه عناب را به سادگی با گذاشتن این مواد در آب داغ تهیه کنید.