میوه خشک کیوی دارای اکسیر جوانی می باشد

اغلب کیوی آبدار شیرین ترش همیشه برای میوه خشک کیوی نگهداری طولانی‌مدت یا خوردن در حین حرکت مناسب نیست، پس چرا نباید میوه خشک شده کیوی استرالیایی خود را مصرف کنید.

برای به حداکثر رساندن لذت شما، کیوی استرالیایی خود را بدون پوست پردازش می کنیم. ما این را برای تقویت طعم شیرین/ترش طبیعی میوه کیوی دریافتیم.

ساخته شده از 100٪ میوه کیوی استرالیایی، فرآیند خشک کردن منحصر به فرد ما طعم و تمام ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های ضروری کیوی رسیده را حفظ می کند و در عین حال 100٪ طبیعی باقی می ماند.

میوه خشک کیوی یک میان‌وعده سالم کم‌چرب است، یک افزودنی سالم عالی برای هر جعبه ناهار بچه‌ها و یک ماده آشپزی مناسب برای دستور العمل‌های شیرین و خوش طعم است.

این میان وعده شیرین خوشمزه در 3 اندازه مناسب و متناسب با نیاز و بودجه شما موجود است. پس چرا مزه مناطق استوایی را با میوه های خشک کیوی بدون دردسر بریدن میوه های تازه یا میوه ها به زندگی خود وارد نکنید.

میوه خشک کیوی را می توان به روش های مختلف استفاده کرد و میان وعده مناسب و مناسبی برای هر زمانی از روز است. این یک جایگزین سالم برای شکلات است و یک میان وعده سالم و بی‌نظم برای کودکان ایجاد می‌کند.

آیا سفر می کنید؟ مقداری را با مغزها و دانه ها به مخلوط های دنباله دار خود اضافه کنید یا آن را با مقداری ماست خامه ای مخلوط کنید یا چند برش روی مقداری بستنی وانیلی بریزید.

پختن؟ فراموش نکنید که می توان آن را نرم کرد و به نان میوه، کلوچه، کیک، کاپ کیک و بیسکویت اضافه کرد. به اسموتی های صبحگاهی خود اضافه کنید یا به سالاد خود اضافه کنید.