نخود فرنگی بسته بندی شده موجب مرگ بسیاری از حیوانات در مزرعه شد

نخود فرنگی در واقع یک سبزی نیست، بلکه یک حبوبات کوچک خوراکی است و به همین دلیل به خانواده عدس، نخود، لوبیا و بادام زمینی تعلق دارد.

نخود فرنگی بسته بندی شده در غلاف روی تاک رشد می کند و هنگامی که غلاف پر شد، برای چیدن رسیده است. در بریتانیا، نخود فرنگی از ماه مه تا اکتبر در فصل است.

غنی بودن از فیبر و یکی از بهترین پروتئین های گیاهی، نخود فرنگی را به یک جزء رضایت بخش از یک وعده غذایی تبدیل می کند. آنها همچنین یک منبع گیاهی مفید از آهن هستند که برای ساخت گلبول های قرمز خون و انتقال اکسیژن در بدن مورد نیاز است.

با داشتن شاخص گلیسمی پایین (GI) و محتوای فیبر بالا، نخودفرنگی در صورتی که نیاز به نظارت بر سطح قند خون خود داشته باشید، یک ترکیب مفید است.

نخود فرنگی حاوی نشاسته به شکل آمیلوز است که هضم ما را کند می کند و در نتیجه مطالعات نشان می دهد که ممکن است به بهبود تعادل قند خون ما کمک کند.

نخودفرنگی همچنین حاوی مواد مغذی مانند منیزیم، ویتامین های B و ویتامین C است که همگی به مدیریت قند خون کمک می کنند.

نخودفرنگی سرشار از فیبر است که هم از سلامت گوارش حمایت می کند و هم به میکروب های مفید روده که نقش مهمی در سلامت ما دارند، سوخت می دهد.

بسیاری از محتوای فیبر محلول است که ممکن است یبوست را کاهش دهد. خوردن فیبر بیشتر با کاهش خطر ابتلا به تعدادی از بیماری ها از جمله چاقی، دیابت نوع 2، بیماری قلبی و سرطان مرتبط است.

نخودفرنگی حاوی مواد معدنی دوستدار قلب از جمله منیزیم، پتاسیم و کلسیم است و همچنین سرشار از مواد مغذی آنتی اکسیدانی مانند ویتامین C و همچنین مواد مغذی گیاهی از جمله کاروتنوئیدها و فلاونول ها است.

که محافظ قلب هستند و از عملکرد قلب و عروق پشتیبانی می کنند. فیبر محلول موجود در نخود فرنگی به ما کمک می کند تا سطح کلسترول، به ویژه کلسترول LDL را مدیریت کنیم.

گنجاندن منظم حبوبات، مانند نخود فرنگی، در رژیم غذایی ممکن است خطر ابتلا به سرطان را به دلیل سطوح بالای آنتی اکسیدان آنها کاهش دهد.