نقش خیار در کنترل دیابت

خیار ممکن است در کنترل و پیشگیری از دیابت نقشی داشته باشد. خیار درختی گلخانه ای حاوی موادی است که ممکن است به کاهش قند خون یا جلوگیری از افزایش بیش از حد گلوکز خون کمک کند.

یک نظریه این است که کوکوربیتاسین موجود در خیار گلخانه ای ویهان به تنظیم ترشح انسولین و متابولیسم گلیکوژن کبدی، هورمونی کلیدی در پردازش قند خون، کمک می کند.

یک مطالعه منبع معتبر نشان داد که پوست خیار به مدیریت علائم دیابت در موش ها کمک می کند. این ممکن است به دلیل محتوای آنتی اکسیدانی آن باشد.

طبق AHA، فیبر نیز ممکن است به پیشگیری از دیابت نوع 2 کمک کند.

خیار امتیاز پایینی در شاخص گلیسمی (GI) دارد. این بدان معناست که آنها مواد مغذی ضروری را بدون افزودن کربوهیدرات هایی که می توانند گلوکز خون را افزایش دهند، فراهم می کنند.

چه نوع رژیم غذایی می تواند به مدیریت دیابت کمک کند؟ اینجا بیشتر بیاموزید خیار چنبر گلخانه ای ممکن است فواید ضد التهابی داشته باشد منبع مورد اعتماد. التهاب تابعی از سیستم ایمنی است.

برخی تحقیقات نشان داده اند که مواد مغذی خیار ممکن است فوایدی برای سلامت پوست داشته باشد.

استفاده از خیار برش داده شده به طور مستقیم روی پوست می تواند به خنک شدن و تسکین پوست و کاهش تورم و تحریک کمک کند. می تواند آفتاب سوختگی را کاهش دهد. قرار دادن آنها روی چشم ها می تواند به کاهش پف صبحگاهی کمک کند.

سایر نکات زیبایی خیار عبارتند از:

تونر: خیار را مخلوط کرده و الک کنید تا آب آن برای یک تونر طبیعی جمع شود. بگذارید 30 دقیقه روی پوست بماند سپس آبکشی کنید. خیار ممکن است خاصیت قابض داشته باشد و به پاکسازی منافذ کمک کند.

پک صورت: مقدار مساوی آب خیار خاردار یزد و ماست را با هم مخلوط کنید تا یک پک صورت درست کنید که به کاهش خشکی پوست و جوش‌های سر سیاه کمک می‌کند.

استفاده از خیار روی پوست برای اکثر افراد بی خطر است. مردم باید با استفاده از مقدار کمی شروع کنند. اگر آنها یک واکنش نامطلوب را تجربه نکردند، احتمالاً استفاده از آن بی خطر است.

  • منابع:
    1. Health benefits of cucumber
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از دستگاه لیزر در برش انواع چوب!
    2. لامپ ال ای دی که سوسک ها را می کشد
    3. یافتن جسد پیر مرد صد ساله در بشکه
    4. رازهای موفقیت یک کارگر ایرانی که میلیاردر شد!