پارچه مبلی ارزش تزئینی و زیبایی دارد

مبلمان یک شی اساسی برای استفاده روزمره است و پارچه کرپ مازراتی هم کاربردی و هم کاربردی است و همچنین ارزش تزئینی را برای فضای داخلی مسکونی فراهم می کند. مبلمان اثاثه یا لوازم داخلی جدا از جنبه اصلی آرامش، برای جذابیت بیشتر فضای داخلی طراحی شده اند.

پیچیدگی ساخت مبلمان روکش باعث آزادی در طراحی فرم ها و اشکال و در نتیجه ایجاد اشیاء منحصر به فرد و تکرار نشدنی می شود. ظاهر زیبای مبلمان عمدتاً تحت تأثیر کیفیت کار است.

با این حال، در طول فرآیند تولید، خطر بروز عیوب وجود دارد که به طور قابل توجهی ارزش زیبایی مبلمان را کاهش می دهد و تأثیر محصول بر مشتری را کاهش می دهد. علاوه بر این، محصولات روکش باید با دوام در عناصر ساختمانی و پوششی مشخص شوند که در تماس مستقیم با بدن انسان هستند و راحتی و ایمنی استفاده را حفظ می کنند.

چنین محصولاتی از نظر فنی و ساختاری پیچیده مانند پارچه لحاف تشک عروس جدید روکش شده تحت کنترل دقیق کیفیت، به ویژه از نظر پارچه ها هستند. وقتی صرفاً جنبه نساجی را در نظر می گیریم، باید بیان کرد که تولید نساجی یکی از قدیمی ترین صنایع جهان است که حجم تولید آن بیش از 88.5 میلیون تن در سال است.

این امر به ویژه برای کشورهای در حال توسعه که سهم آنها به 6/58 درصد از بازار جهانی نساجی رسیده است از اهمیت بالایی برخوردار است.

پارچه ها، به عنوان یک ماده اساسی برای پارچه مازراتی به عنوان مثال، لباس، زمینه تحقیقاتی گسترده ای از جمله: انواع، ساختار، خواص مکانیکی و صوتی، راحتی، و فرآیند تولید و همچنین اثرات زیست محیطی را فراهم می کنند. بنابراین، در ادبیات موضوع، تحقیقات جامعی در مورد روش‌های آزمایش فیزیکی نساجی و ویژگی‌های پیشرفته می‌توان یافت.

به طور کلی، کیفیت پارچه از یک سو بر اساس پارامترهایی مانند استحکام کششی، درصد کشیدگی، پارگی، بافت و قابلیت تنفس توصیف می‌شود از طرفی متاثر از روش ساخت و شرایط محیطی نیز می باشد.

همچنین بیان شده است که استحکام پارچه ناشی از نوع مواد پارچه مبلی اولیه، ویژگی نخ، تکنیک ریسندگی، هندسه پارچه، چین خوردگی نخ در حین پردازش و شرایط بافت است.

محققان با در نظر گرفتن جنبه های متقاطع متعدد، منسوجات را مورد بررسی قرار دادند. برخی از آنها منسوجات را به صورت تجربی آزمایش کردند.

  • منابع:
    1. Study on the Influence of Selected Fabrics and Stitching on the Strength of Upholstery Covers
  • تبلیغات: 
  1. کشف سنگین ترین موجود زنده دنیا در جار پلاستیکی!
  2. نخود سبز یکی از عمده ترین حبوبات خوراکی در جهان است
  3. انجیر بومی جنوب غربی آسیا است و توسط انسان به مکان های دیگر پخش شده است
  4. خرید و فروش آب بند مکانیکی با نازلترین قیمت