پالت پلاستیکی 110*130 موجب جدایی دو زوج جوان ایتالیایی شد

بحران آب و هوا بیش از هر زمان دیگری در دستور کار کسب و کار امروز قرار دارد، با نیاز مبرم سازمان‌ها در سراسر جهان به کاهش اثرات زیست‌محیطی خود و ارائه اقداماتی که منجر به زنجیره تامین پایدارتر می‌شود.

تخمین زده می شود که پنج میلیارد پالت پلاستیکی 110*130 در سراسر جهان استفاده می شود که 90٪ آنها چوبی هستند و 10٪ باقیمانده شامل پلاستیک، فلز یا مقوا است.

پایداری برای تغییر در بسته بندی مصرف کننده فشار می آورد تنظیم کننده ها، شرکت های FMCG و خرده فروشان به دنبال بهبود بسته بندی برای پایداری زنجیره تامین هستند.

پالت ها بدون شک ستون فقرات زنجیره تامین هستند. آنها سینتیک لازم را برای حفظ روند روان و کمک به دستیابی به چرخش سریعتر فراهم می کنند.

پالت ها همچنین وزن بار را در طول حمل و نقل در خود جای می دهند، محموله را در برابر واژگونی و سایر ضربه ها محافظت می کنند، نقطه تماس با کبریت های بارگیری را فراهم می کنند، فضا را در حین حمل و نقل و ذخیره سازی صرفه جویی می کنند و موارد دیگر.

با استفاده از پالت‌های بسیار زیاد، شرکت‌ها باید به دنبال راه‌حل‌های زنجیره تامین پایدار باشند که نیازی به برداشت بیش از حد از منابع طبیعی نداشته باشد.

تعیین پایدارترین راه حل مستلزم بررسی کل چرخه عمر پالت است. دوام محصول یکی از متغیرهای اصلی هنگام مقایسه پالت های مختلف است و به تعداد دفعاتی که یک محصول می تواند در طول عمر خود استفاده شود مربوط می شود.

دارایی هایی که به شدت از نظر استحکام، سفتی، دوام و اصطکاک سطحی آزمایش شده اند، مطمئناً دوام بیشتری خواهند داشت.

به عنوان مثال، پالت‌های پلاستیکی سنگین عملکرد فوق‌العاده‌ای را تحت شبیه‌سازی عمر تسریع شده ارائه می‌دهند و به طور متوسط 110 چرخه FasTrack را تکمیل می‌کنند.