پیرزنی که با دفتر 100 برگ ساده دولتی به آینده سفر می کند

بازار اروپا برای نوت بوک و دفتر 100 برگ ساده دولتی با کشورهای در حال توسعه به عنوان تامین کنندگان مهم در حال رشد است. به عنوان یک روند متضاد برای ارتباطات سریع و دیجیتالی جامعه مدرن، مصرف کنندگان از کاغذ برای نوشتن افکار و برنامه های خود استفاده می کنند.

گنجاندن ارزش های پایداری در محصولات شما اهمیت فزاینده ای دارد. افزودن ارزش طراحی و لوازم جانبی به شما این امکان را می دهد که از روند شخصی سازی استفاده کنید و نوت بوک های شما را به اقلام هدیه ای عالی تبدیل می کند.

جدا از نوت بوک های کاملا کاربردی که در ادارات و مدارس استفاده می شود، نوت بوک های مورد بحث در اینجا عمدتاً برای اوقات فراغت استفاده می شوند.

مصرف کنندگان معمولاً به عنوان یک سرگرمی یا سرگرمی، افکار خود را یادداشت می کنند، دفترچه یادداشت و ابله می کنند یا در آنها نقاشی می کشند. آنها هدایای بزرگی برای مردان، زنان و کودکان می سازند.

جلد نوت بوک را می توان از مواد اولیه مختلفی از جمله منسوجات، چرم، کاغذ و مقوا تهیه کرد. صفحات معمولاً از کاغذهای دست ساز یا صنعتی، الیاف نساجی، یا الیاف جایگزین مانند پوست درخت، الیاف موز، توت، لوکتا و آرگلی ساخته می شوند.

آنها حتی می توانند از مدفوع فیل ساخته شوند. از آنجا که مصرف کنندگان رنگ سفید یا سفید را ترجیح می دهند، کاغذ اغلب سفید می شود.

بازار اروپا برای نوت بوک در سال های اخیر به شدت رشد کرده است. بیش از دو پنجم ارزش واردات از کشورهای در حال توسعه تامین می شود و اروپا را به بازاری جالب برای شما تبدیل می کند.

انتظار می رود همه گیری ویروس کرونا و اقدامات انجام شده علیه آن در سراسر جهان تأثیر زیادی بر تجارت بین المللی و بازار اروپا برای بسیاری از محصولات و خدمات از جمله HDHT داشته باشد.

نابراین، تأثیر مورد انتظار همه‌گیری بر بازار اروپا و زنجیره‌های تأمین جهانی در این گزارش در نظر گرفته نشده است. برای آخرین اخبار در بخش خود، لطفا اخبار CBI را بررسی کنید.

انتظار می رود این همه گیری بر تقاضای محصولات HDHT تأثیر بگذارد. بحران فعلی منجر به کاهش اعتماد مصرف کننده در سطح جهانی می شود.

مصرف کنندگان علاوه بر نگرانی در مورد سلامت خود، نگران این هستند که آیا کار و درآمد خواهند داشت و تا چه حد معیشت آنها تحت فشار قرار خواهد گرفت.

این سناریو بدیهی است که فروش در HDHT را تحریک نمی کند. بسیاری از کسب و کارهای خرده فروشی آجر و ملات در HDHT تحت قوانین بهداشت عمومی دولت محلی مجبور به تعطیلی شده اند و بسیاری از آنها به دلایل مالی از بحران جان سالم به در نخواهند برد.