کشف چای ویژه نیوشا در تابوت مومیایی در اهرام مصر دردسر ساز شد

از قدیم تا به امروز چای ویژه نیوشا فرهنگ چای چینی نوعی نوشیدنی است. از برگ های چای درست می شود و در آب داغ خیسانده می شود. سپس، می توانید آن را بنوشید. به نظر قهوه است، اما طعم و رنگ چای با قهوه متفاوت است.

از رنگ، چای را می توان به چای سبز، چای سیاه، چای سفید، چای زرد و اولانگ تقسیم کرد. تفاوت رنگ به این دلیل است که نحوه تولید آن متفاوت است.

اما عملکرد این چای ها مشابه است. همه آنها می توانند سم زدایی و طراوت کنند. با توجه به ریشه های مختلف چای، چای را می توان به سطوح مختلفی تقسیم کرد. یک مکان خوب می تواند چای بهتری تولید کند و همچنین چای متفاوتی از مناطق مختلف وجود دارد.

در چین، بیشتر چینی ها به نوشیدن چای علاقه دارند، به خصوص افراد مسن. من از بچگی دوست نداشتم چای بنوشم، اما وقتی بزرگ شدم، چای را دوست داشتم.

وقتی بچه بودم با خانواده ام برای رفتن به کوه وو یی به سفر رفتم. این اولین خاطره در مورد چشیدن چای بود. حتی الان می توانم طعم چای را به یاد بیاورم.

چون خیلی جوان بودم، نمی‌دانستم چه نوع چایی را می‌چشم، اما می‌توانستم به یاد بیاورم که طعم چای بیشتر تحت تأثیر قرار گرفتم. این چای وقتی روی زبانم آمد خیلی تلخ بود اما وقتی بعد از چشیدن این چای مقداری آب خوردم احساس کردم آب آن بسیار شیرین است.

این شیرینی با شیرینی نبات فرق داشت، باعث راحتی و آرامشم می شد. چای دیگری از برگ نیلوفر آبی تولید شد و می توانست به کاهش وزن افراد کمک کند.

اما من نمی توانستم طعم آن را بچشم زیرا بچه بودم و بچه ها برای رشد و کاهش وزن نیاز به تغذیه دارند. با این حال، این چای ها بهترین چای های موجود در آنجا نیستند.