کشف کیف مارک باربری با روکش طلا در تابوت مومیایی در ایران

کیف های دستی یک اکسسوری ضروری مد هستند که شخصیت یک خانم را تقویت می کنند. گفته می شود که “به همان اندازه که به عنوان حامل متعلقات شخصی عمل می کند، یک انتقال دهنده وضعیت است.

نام تجاری ما MJam یک تجارت آنلاین است که کیف مارک باربری دستی امروزی ساخته شده در مواد مختلف را ارائه می دهد. این کسب و کار متعلق به یک طراح الهام بخش و با استعداد لوازم جانبی چرمی Marukh Jamshed است.

این برند انواع کیف‌های دستی ساخته شده در رنگ‌های مد روز را با تزیینات سلیقه‌ای ارائه می‌کند که برای مشتریان هدف شیک و شیک پذیرایی می‌کند.

این اولین بار در سال 2011 فعالیت خود را آغاز کرد و یک پایگاه مشتری محدود را هدف قرار داد. و از زمان آغاز به کار این برند به صورت آنلاین فعالیت می کند.

بنابراین، این پتانسیل را دارد که پایگاه مشتریان خود را با ایجاد حضور خرده فروشی در فروشگاه های چند برند مانند PFDC و Tehzeeb گسترش دهد.

این امر برای مشتریانی که می خواهند قبل از خرید محصول را به طور ملموس بررسی کنند، راحتی ایجاد می کند. بررسی ادبیات براساس متغیرهایی مانند گسترش تجارت به فروشگاه‌های خرده‌فروشی، ویژگی‌های کیف دستی ضروری مورد نیاز و انواع مشتریان کیف دستی است.

انطباق با پویایی بازار در حال تغییر به عنوان کلید موفقیت در پشت رشد یک تجارت دیده می شود. امروزه کسب‌وکارها استراتژی کانال Omni را اتخاذ می‌کنند که در آن ارزش واقعی بیشتری را به مشتریان ارائه می‌دهند.

اندازه و رنگ کیف‌های دستی سلیقه خریداران را به خود جلب می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا بیانیه‌های مد را ارائه دهند.» (شپارد، 2014). اندازه کیف باید در نظر گرفته شود و نباید بیش از ده درصد وزن کاربر باشد.