کفش اسپرت چرم را می توان برای درمان کمر درد استفاده کرد

به احتمال زیاد، کفش اسپرت چرم شما در یک کیف کفش آمده است. اگر به طور مکرر کفش های خود را می پوشید (مثلاً حداقل یک بار در هفته)، نگه داشتن آنها در کیف ضروری نیست.

با این حال، اگر یک جفت کفش دارید که کمتر می‌پوشند، یا اگر باید یک جفت کفش را برای فصل نگهداری کنید، قرار دادن آن‌ها در کیف کفش (با درختان در آن) برای محافظت از آن در برابر گرد و غبار بهترین گزینه است.

هنگامی که هوا نامساعد است مراقب کفش های خود باشید. اگر بیرون به طور استثنایی مرطوب است، ممکن است برای آن روز از پوشیدن کفش های خود در بیرون خودداری کنید.

چرم غرق در آب (که در اثر جذب آب احساس “ورم” می کند و تیره به نظر می رسد) با خشک شدن سریع اسانس خود را از دست می دهد و در برابر شکنندگی و حتی ترک خوردن حساس می شود.

همین توصیه در مورد شرایط برفی نیز صدق می‌کند، جایی که ترکیب برف مرطوب و نمک جاده می‌تواند به سرعت سال‌ها از عمر کفش‌های شما ببرد.

اینکه هر چند وقت یک‌بار باید به طور فعال از کفش‌های خود مراقبت کنید، نه تنها به میزان مراقبت منفعلانه از کفش‌هایتان بستگی دارد. اما همچنین در مورد عادات پوشیدن شما: چند بار آنها را می پوشید.

روی چه سطوحی راه می روید، مدت زمانی که آنها را هر روز می پوشید، و حتی در چه فصلی است. فیتزپاتریک به ما اشاره کرد که “نیازی نیست که فرد کفش های خود را بیش از یک بار در هفته براق کند.

اگر به طور استثنایی کفش‌های خود را سخت می‌گیرید، اگر فقط یک جفت کفش دارید، یا اگر آن‌ها را در باران یا برف شدید می‌پوشید، ممکن است لازم باشد بیشتر از آن‌ها مراقبت کنید.

این راهنما پنج ابزار و لوازمی را پوشش می‌دهد که ما از طریق تحقیقات، مصاحبه با کارشناسان، و آزمایش در فروشگاه با Stanley Mayes پیدا کرده‌ایم تا اجزای ضروری مراقبت از کفش شما باشند.